czwartek, 3 lipca 2014

Ciągle tylko mało i mało!

Na wstępie chciałam podziękować za wszystkie komentarze. Bardzo miło jest pomyśleć, że ktoś jednak czyta, że zagląda od czasu do czasu ;-) Dziękuje ;*

Zaniedbałam ostatnio mój własny kawałek internetu, choć na swoje usprawiedliwienie powiem, że to wszystko wina Pana, bo nie mam o czym pisać, ot co!

A oprócz tego, żeby nie było, że tak całkiem na Właściciela zwalam to chyba ostatnio mam dość... Hm.. Ciężki okres. Na szczęście zupełnie nie związany (o dziwo!) z BDSM (czy raczej GLDS), a z całą resztą. Dzień podobny do dnia i ciągle pogłębiająca się odchłań. Bleeeh.

Całkiem niedawno pisałam o tym, jak to z masochistką mam tyle wspólnego co rum z rumakiem*. Na szczęście (lub nieszczęście), ostatnimi czasy ciągle mi mało. Klapsy? Nie ma sprawy! Palcat? No problem! Bambusowy kijek? No hay problema!

I tak tylko ciągle wewnętrznie (bo zewnętrznie to odwagi mi brakuje) dopytuję: "ale czemu, kurna, tak mało?!".

No i dzisiejszego wieczoru mnie olśniło! Spłynęła na mnie ta wiedza niczym sperma po niewieścim policzku.

- Mam wrażenie, że Tobą manipuluję.
- Rozumiem.

Co "rozumiem"?! Jak "rozumiem"?! Gdzie?!

- No ale nie uważasz, że tak jest?
- Nie.
- Znaczy chcesz mi powiedzieć, że zwyczajnie ociekasz łaskowością ostatnimi czasy?
- Tak.

Z przekonaniem godnym Pana, pozostawił mnie ze szczenką na podłodze i wrócił do gry. Toż i mi nie pozostało nic innego, jak tylko zająć się własnymi sprawami. Oczywieść, najpierw szczękę z podłogi pozbierawszy.

* Wiem, że zgapiłam perfidnie to porównanie od kogoś (nawet nie bardzo pamiętam od kogo), ale jak się okazuje miłość od pierwszego wejrzenia jednak istnieje ;)

2 komentarze:

  1. To mnie zawsze zastanawia... nie być (prawie) masochistką, ale prosić się w duchu o ból. Może się mylimy? ;)

    P.S. "Spłynęła na mnie ta wiedza niczym sperma po niewieścim policzku." - ja się w tym porównaniu zakochałam od pierwszego wejrzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się mylimy - ze mną nigdy nic nie wiadomo ;) Dziś błagam o więcej, jutro będę wyć w poduszkę bo dostałam klapsa - rosyjska ruletka :)

    OdpowiedzUsuń