czwartek, 1 sierpnia 2013

Szczotka do butelek.

Przeglądając jedno z forów natknęłam się na rozmowę na temat analnej penetracji u mężczyzny. Rozmowa mnie zabiła i postanowiłam ją tutaj przytoczyć. Ku dopełnieniu formalności dobijam również LINK

"A*: sama uwielbiam być pieszczona w obydwie dziurki i wiem że przeżycia sa 100 razy lepsze. ja miałabym opory bo jednak z higieną u faceta różnie to bywa. ale jak bym była na 100% pewna że nic "tam" nie znajdę to czemu nie?

B: a co daloby tobie 100% pewnosc? zajechanie go od tylu taka szczotka do mycia butelek?"

* pseudonim został zmieniony, pisownia oryginalna ;)

EDIT:
Przeglądając rzeczone forum trafiłam również na post o treści:

"Penis 18,5cm powinien mieć grubość z 14cm do 15cm inaczej wygląda jak ołówek (...)"

Nie zastanawiając się wiele pokazałam mojemu wspaniałemu E, a On co na to:

"to fajnie, można wsadzić za ucho np :p"

Taaak ;) To będzie świetny dzień :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Komentarz po edycji wpisu: Właśnie dlatego od dawna przestałam się wypowiadać na Kafeterii. Bo te mądrości mnie rozbrajały na łopatki. :D Człowiek chciał pogadać z sensem, a go zarzucano różnymi zabawnymi, ale pisanymi na serio, wypowiedziami. Zawsze z Panem mieliśmy ubaw. :D

      Usuń
  2. Kafeteria powala głupotą :D
    Jak mam doła wchodze tam i po prostu LEJĘ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - to tylko niektóre kwiatki które mnie tam spotkały, ale szczotka do butelek - tak, to było to co poprawiło mi dzień :)

      Usuń
  3. Padłam :D Szczególnie po wkładaniu za ucho. Prawie wybuchnęłam śmiechem a w pracy jestem więc średnio powinnam ;)

    OdpowiedzUsuń