piątek, 19 października 2012

Ciężkie dni

Relacje damsko-męskie/bdsm-owo-małżeńskie bywają na prawdę skomplikowane. Nie mówiąc już o tym, że jeśli w grę wchodzą jeszcze inne zajęcia niż małżeństwo czy relacje między kochankami.

Jak odmówić na tyle subtelnie, by druga strona poczuła się z tym komfortowo a nie jak kalafior pod kapustą?

A w ogóle co to znaczy odmówić?! Subtelnie?! To tak jak stwierdzić "Słuchaj, może byś tak subtelnie przejechał kotka swojego dziecka na jego oczach"

Oprócz tego postrzegam ostatnimi czasy nieopanowany wysyp niebanalnie ładnych niewiast. Albo ja przegapiłam jakiś nowy specyfik na upiększanie, albo jak miałam naście lat to laski były brzydsze. Albo... Brak mi czegoś i postrzeganie mi się zmieniło :P

Ale w to ostatnie akurat nieco wątpię :P

I ostatnie co chciałabym rzec:

PODSTAWY ZARZĄDZANIE ZGIŃCIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz