czwartek, 18 kwietnia 2013

Tresury ciąg dalszy...


Kolejne ciężkie polecenie... Kolejny ciężki (tym razem) poranek.
Stanęłaś na wysokości zadania! Brawo!

Później chwila zadumy i krótka rozmowa.
Czy Pan naprawdę może wszystko? Oczywiście też ma swoje obowiązki względem suki (moim zdaniem w dużej mierze dominacja to obowiązki), ale czy może wydać jakiekolwiek polecenie? Wymagać czegokolwiek (co nie wykracza ponad ustalone granicę), czy może w dowolny sposób i w dowolnym wybranym przez siebie celu tresować sukę?
Moim zdaniem tak. Ciesze się, że Ty moja suczko masz podobne spojrzenie na tą sprawę.

Nie zmienia to jednak faktu że kolejne ciężkie polecenie zepsuło Ci przedpołudnie.
Dostałaś szansę – dostałaś możliwość zmodyfikowania zasad panujących w naszej relacji; ustalenia pewnych, dodatkowych reguł. W końcu przez cały ten czas miałaś okazję się już poznać – dowiedziałaś się co Ci przeszkadza a co Ci się podoba, dowiedziałaś się co z rzeczy zwyczajnych bywa granicą i odwrotnie.

Nie skorzystałaś z tej „szansy”. Poinformowałaś mnie : „To Ty jesteś Panem. Gdybym ja ustaliła jakieś reguły to kto tak naprawdę by dominował”? To była odpowiedź na którą w głębi liczyłem, odpowiedź która świadczy o tym, że jesteś w pełni moją Suką! Że wszystko udało się najlepiej jak mogło się udać.

Patrzę tak na to dlatego, bo tworzymy jedność, bo na pewne sprawy patrzymy tak samo, bo świetnie się znamy. Patrzę na to również w ten sposób bo jesteś gotowa mi służyć całą sobą, bo jesteś gotowa spełniać każde moje plecenie, bo czerpiesz radość z bycia uległą, z podporządkowania i oddania – a cieszy mnie to z całego serca że sprawiam Ci radość i zaspakajam Twoje potrzeby.
To godne podziwu i piękne, że jesteś w stanie oddać całą siebie, ufając mi bezgranicznie.
To coś z czego jestem dumny.

Uważam że jesteś wyjątkowa i w moim odczuciu najwspanialsza – jestem z Ciebie dumny! Jestem również dumny że zasługuję na taką Sukę jak Ty! W pełni zasługujesz na swoje miano.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię Was czytać. Za każdym razem uśmiecham się :) Pozdrawiam ciepło ze słonecznej małopolski !! :)

    OdpowiedzUsuń